„Brutăria Concordia” este o interfață web deținută de Organizația Umanitară CONCORDIA, concepută pentru a fi utilizată pe un echipament smartphone/ tableta /computer și prin care Clientul va putea plasa o comandă pentru achiziționarea unuia sau mai multor produse afișate.
Brutăria CONCORDIA este punct de lucru al Concordia Organizației Umanitare CONCORDIA și se identifică prin următoarele date:
Sediu: Strada Drumul Regimentului, Nr. 20D, Sector 1, Bucuresti
IBAN: RO32RZBR000006000240803, Raiffeisen Bank
CUI: RO5221142
Punct de lucru: Șos. Centura de Vest 1A 100292 | Ploiești, Prahova
Unitatea alimentară Brutăria CONCORDIA își desfășoară activitatea de producție și comercializare a produselor în conformitate cu Legea română în vigoare pe teritoriul national.
Tarifele pentru produsele oferite (cele din site) sunt exprimate în RON și includ TVA; Transportul este gratuit pentru localitățile București, Otopeni și Ploiești.
CUM COMAND?
Produsele noastre pot fi comandate online zilnic, utilizând formularul de comanda de pe site-ul www.brutariaconcordia.ro . Alternativ, comenzile pot fi plasate prin email – pe adresa brutarie@concordia.org.ro sau, de luni până vineri între orele 07:00-15:00 la telefon/ whatsapp la numărul 0726 244 806.
Cum se plasează o comandă pe site:
- Se accesează secțiunea de produs dorită din partea de sus a site-ului (Panificație / Patiserie / De sărbătoare).
- Selectați cantitatea dorită. La anumite produse există limită minimală a comenzii.
- Selectați butonul: „Adaugă în coș” pentru produsele dorite.
- Pentru a continua cumpărăturile, dați click pe butonul aferent.
- Pentru a finaliza comanda, accesați „Coș produse”/ opțiunea „Plasează comanda/.
- Aveți opțiunea de a dona suma dorită către cauza socială susținută de Brutăria CONCORDIA (sprijin pentru tinerii dezavantajați de a-și construi o viață socio-profesională independentă).
- Selectați modalitatea de plată și apăsați butonul „Finalizează comanda”.
- Completați datele personale de livrare, selectați modalitatea de livrare și modalitatea de plată apoi bifați butonul: „Plasează comanda”.
- Dacă aveți comentarii legate de livrare sau de produsele comandate, aveți la dispoziții câmpul „Observații” din dreapta formularului de comandă.
MODALITĂȚI DE LIVRARE
Lucrăm exclusiv pe bază de comandă. Pentru livrare a doua zi, comenzile se preiau de luni până vineri până la ora 07:00. Producem în timpul zilei și livrăm a doua zi (Livrările se realizează de luni până vineri inclusiv). Comenzile primite după ora 07:00 vor fi livrate în două zile de la comandă. Livrăm gratuit în București: Otopeni și Ploiești. Atenție! Nu percepem taxă de livrare, dar vă rugăm să țineți cont de numărul minim de bucăți impus la unele produse care nu se pot prepara în cantități mici.
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Comenzile se plătesc online prin Eu plătesc sau cash, la primirea produselor. La livrare veți primi un bon, în cazul din urmă. Dacă doriți factură, vă rugăm să ne transmiteți pe email detaliile de facturare – brutarie@concordia.org.ro.
ANULAREA COMENZII
Deoarece folosim doar ingrediente naturale, produsele se prelucrează în intervalul 09.00-15.00 în ziua premergătoare livrării. Anularea unei comenzi cu livrare a doua zi nu este posibilă așadar după ora 09.00 a zilei în care intră în fabricație, fără plata integrală a costului de producție. Dar, pentru anularea comenzilor cu termen de livrare mai mare, vă rugăm să trimiteți o solicitare la brutarie@concordia.org.ro în care să specificați numele pe care a fost plasată comanda, produsele pe care nu le mai doriți și mențiunea: Anulare comandă. Pentru comenzile anulate din timp util nu se percep costuri suplimentare.
RETURURI
Produsele care se dovedesc a fi neconforme, care au suferit modificări, sau au fost alterate în procesul de livrare, ori ambalate greșit, pot fi returnate în termen de 24 de ore. Vă rugăm să trimiteți sesizarea pe adresa de e-mail brutarie@concordia.org.ro sau la telefon: +40 726 244806, alături de o poză relevantă și clară. Un angajat vă va contacta pentru a soluționa sesizarea în mod satisfăcător. Deplasarea la adresă pentru tur/retur va fi efectuată gratuit de Brutăria CONCORDIA.
SUGESTII / RECLAMAȚII
Pentru sugestii si reclamații, vă rugăm să ne contactați numai în scris pe adresa brutarie@concordia.org.ro sau prin formularul de contact disponibil pe site. Reclamațiile vor fi soluționate în termen de o zi lucrătoare, iar sugestiile vor primi răspuns în urma unei analize interne, la cel mult 5 zile lucrătoare de la primire.
ABONARE NEWSLETTER
Newsletterul nostru va cuprinde informații despre produsele, campaniile, concursurile organizate de Brutăria CONCORDIA, informații privind ofertele sezoniere sau promoționale, precum și comunicări legate de demersurile de fundraising ale organizației umanitare CONCORDIA.
Pentru abonare la newsletterul Brutăria CONCORDIA gratuit, este obligatorie furnizarea urmatoareleor informații: adresa de e-mail, numele și numele.
Prin confirmarea abonării se confirm implicit acordul privind prelucrarea altor date, precum a adresei de e-mail, a codului poștal, a țării, a paginii de logare și eventual a altor date opționale, în scopurile menționate aici anterior.
DEZABONARE NEWSLETTER
Dezabonarea la newsletter se poate face în orice moment, folosind una dintre metodele de mai jos:
- Prin click pe link-ul de dezabonare din orice newsletter primit deja.
- Prin trimiterea unui email către noi la brutarie@concordia.org.ro , în care se solicită dezabonarea.
CONTACT
În afară de formularul de contact de pe site și de numărul de telefon afișat, ne puteți scrie pe adresa unică de email – brutarie@concordia.org.ro – pentru orice fel de informații suplimentare cu privire la activitatea, produsele și serviciile noastre, livrări, termeni și condiții și, inclusiv la modul de colectare și operare a datelor personale.