Categorii de produse

Termeni si conditii

“Brutăria cu povești” este o interfață web deținută de Concordia Development, ramura economică a Organizatiei Umanitare CONCORDIA, concepută pentru a fi utilizată pe un echipament smartphone/ tableta /computer și prin care Clientul va putea plasa o comandă pentru achiziționarea unuia sau mai multor produse afișate.

Brutăria CONCORDIA este punct de lucru al Concordia Development și se identifică prin următoarele date:

CUI: 19011930

Nr. Registru Comertului: J40/14556/13.09.2006

Sediu Social: Drumul Regimentului, nr. 20D | Sector 1, București

Punct de lucru: Șos. Centura de Vest 1A 100292 | Ploiești, Prahova

Unitatea alimentară Brutăria CONCORDIA își desfășoară activitatea de producție și comercializare a produselor în conformitate cu Legea română în vigoare pe teritoriul national.

Tarifele pentru produsele oferite (cele din site) sunt exprimate în RON și includ TVA; Transportul este gratuit pentru localitățile București, Otopeni și Ploiești.

CUM COMAND?

Produsele noastre  pot fi comandate zilnic, excepție făcând ziua de duminică, utilizând formularul de comanda de pe site-ul www.brutariacupovestiro . Alternativ, comenzile pot fi plasate la telefon sau prin whatsup la numărul 0726 244 806 și prin email – pe adresa comenzi.cd@concordia.org.ro .  

Cum se plasează o comandă pe site:

  • Se accesează secțiunea de produs dorită  din partea de sus a site-ului (Panificație / Patiserie / De sărbătoare).
  • Selectați cantitatea dorită. La anumite produse există limită minimală a comenzii. 
  • Selectați butonul: „Adaugă în coș” pentru produsele dorite.
  • Pentru a continua cumpărăturile, dați click pe butonul aferent.
  • Pentru a finaliza comanda, accesați  „Coș produse”/ opțiunea „Plasează comanda/.
  • Aveți opțiunea de a dona suma dorită către cauza socială susținută de Brutăria CONCORDIA (sprijin pentru tinerii dezavantajați de a-și construi o viață socio-profesională independentă).
  • Selectati modalitatea de plată si apăsați butonul „Finalizează comanda”.
  • Completați datele personale de livrare, selectați modalitatea de livrare și modalitatea de plată apoi bifati butonul: „Plasează comanda”.
  • Dacă aveți comentarii legate de livrare sau de produsele comandate, aveți la dispoziții câmpul „Observații” din dreapta formularului de comandă.

MODALITATI DE LIVRARE

Comenzile preluate pâna la ora 09:00 pot fi livrate a doua zi lucrătoare. Programul echipelor de producție și livrare este de luni până sâmbătă. Livrarea este gratuită pentru București, Otopeni și Ploiești. Pentru localitățile limitrofe acestor zone, costul de livrare se discută separat la numărul de telefon și adresa de contact a Brutăriei, tariful stabilindu-se în funcție de distanță și volumul comenzii

MODALITATI DE PLATA

Comenzile se plătesc online prin Eu plătesc  sau cash, la primirea produselor. La livrare veti primi un bon, în cazul din urmă. Dacă doriți factură, vă rugăm să ne detaliile de facturare.

ANULAREA COMENZII

Deoarece folosim doar ingrediente naturale, produsele se prelucrează în intervalul 09.00-16.00 în ziua premergătoare livrării. Anularea unei comenzi cu livrare a doua zi nu este posibilă așadar după ora 09.00 a zilei în care intră în fabricație, fără plata integrală a costului de producție. Dar, pentru anularea comenzilor cu termen de livrare mai mare, vă rugăm să trimiteți o solicitare la comenzi.cd@concordia.org.ro în care să specificați numele pe care a fost plasată comanda, produsele pe care nu le mai doriți și mențiunea: Anulare comandă. Pentru comenzile anulate din timp util nu se percep costuri suplimentare.

RETURURI

Produsele care se dovedesc a fi neconforme, care au suferit modificări, sau au fost alterate în procesul de livrare, ori ambalate greșit, pot fi returnate în termen de 24 de ore. Trimiteți sesizarea pe adresa de e-mail comenzi.cd@concordia.org.ro sau la telefon: 0786 462 029, alături de o poză relevantă și clară. Un angajat vă va contacta pentru a soluționa sesizarea în mod satisfăcător. Deplasarea la adresa pentru tur/retur va fi efectuata gratuit de catre un angajat CONCORDIA.

SUGESTII / RECLAMAȚII

Pentru sugestii si reclamații, vă rugăm să ne contactați numai în scris pe adresa comenzi.cd@concordia.org.ro sau prin formularul de contact disponibil pe site. Reclamațiile vor fi soluționate în termen de o zi lucrătoare, iar sugestiile vor primi răspuns în urma unei analize interne, la cel mult 5 zile lucrătoare de la primire.

ABONARE NEWSLETTER

Newsletterul nostru va cuprinde informații despre produsele, campaniile, concursurile organizate de Brutăria CONCORDIA, informații privind ofertele sezoniere sau promoționale, precum și comunicări legate de demersurile de fundraising ale organizației umanitare CONCORDIA.

Pentru abonare la newsletterul Brutăria CONCORDIA gratuit, este obligatorie furnizarea urmatoareleor informații: adresa de e-mail, numele și numele.

Prin confirmarea abonării se confirm implicit acordul privind prelucrarea altor date, precum a adresei de e-mail, a codului poștal, a țării, a paginii de logare și eventual a altor date opționale, în scopurile menționate aici anterior.

DEZABONARE NEWSLETTER

Dezabonarea la newsletter se poate face în orice moment, folosind una dintre metodele de mai jos:

  • Prin click pe link-ul de dezabonare din orice newsletter primit deja.
  • Prin trimiterea unui email către noi la comenzi.cd@concordia.org.ro , în care se solicită dezabonarea.

CONTACT

În afară de formularul de contact de pe site și de numărul de telefon afișat, ne puteți scrie pe adresa unică de email – comenzi.cd@concordia.org.ro  – pentru orice fel de informații suplimentare cu privire la activitatea, produsele și serviciile noastre, livrări, termeni și condiții și, inclusiv la modul de colectare și operare a datelor personale este.